Льон-Мюслі від KASHAFUN – корисний продукт для всієї родини!

 Категорія: Блог

Льон-Мюслі. Цей проект здорового функціонального харчування розвивався під брендом LadyVeganBox і саме таким ми його знали на наших заходах у Зеленці. Та віднедавна автор проекту вирішив його змінити і влити новий зміст. Відтепер це KASHAFUN і це соціальний проект по підтримці будинків літніх людей.

Що змінилося і чого вдалося досягнути розпитаємо у Руслана Сергеєва.

Чому KASHAFUN, а не LadyVeganBox? Все доволі просто) Є ціль стати корисним для всієї родини і частково з брендом LadyVeganBox це вдалося: мами і дітки з радістю куштували продукт. Але ж чоловіки… Тільки чули слово Lady чи Vegan відразу втікали від мюслі. А якже без здорового тата? Тому вийшов нейтральний для всіх членів сім’ї бренд, яки відразу несе в собі позитив. По-перше, цілком зрозуміло всім, що це про кашу, а по-друге, що це про посмішку, добро, ласку і про прихильників)

Що із самим продуктом Льон-Мюслі, він змнився з моменту останніх дегустацій у зеленці? О, так! На початку, я скоротив кількість видів з 8 до 2, об’єднавши їх між собою і збільшивши в кожному кількість найменувань фруктів. Другим кроком було введення нової лінійки продуктів.

Першим був чай «ГАРЯЧИЙ ТАТО» на основі шипшини, ягід годжі, барбарису, коріння солодки і ще кількох найменувань.

Далі з’явився «PROTECTOR» продукт для оздоровлення печінки на основі насіння розторопші. До речі своїх чоловіків я запрошую знайомити з темою здоров’я саме із цього продукту. Його не потрібно готувати, вживати двічі на день по столовій ложці – зранку перед виходом на роботу, особливо, коли чоловік снідає на роботі або взагалі не снідає і ввечері, після роботи, запиваючи стаканом теплої води. Так дружини вбивають відразу трьох зайців: 1. привчають своїх коханих до думки про здоров’я, 2. Невимушено налагоджують їх водний баланс, правда ж класно? І 3. Оздоровлюють печінку своїх чоловіків, а це єдиний, як кажуть, орган людини, що не має нервових закінчень, тому він страждає «мовчки» і першим приймає на себе удар сучасного швидкого харчування, алкоголю і т.д. Ну а чоловіки крім всіх попередніх переваг отримують ще одну таємну додаткову, оскільки інший інгредієнт у «PROTECTOR» – це гарбузове насіння. Тож в результаті залишаються задоволеними всі і не дивуйтеся наступній нічній активності свого чоловіка!

Тепер додалася оригінальна паста Амосова. Я взяв за основу саме його рецепт зі свіжим лимоном та медом і без фініків та з такими фруктами як курага, інжир, чорнослив, родзинки та горіхи. Це вітамінна бомба у період міжсезоння або при необхідності підняття свого імунітету, особливо після операцій, які і рекомендував академік Амосов.

Ну, і на останок буквально на днях з’явилися VIP ЛЬОН-МЮСЛІ! Вони відрізняються своїм багатим складом, бо включають в себе насіння коноплі і насіння чіа, мигдаль і грецький горіх, а також сублімовану малину з величезними чорними родзинками!

А в чому соціальність твого проекту і як ти до цього прийшов? Не відразу, це точно. Я хотів чогось більшого, з одного боку продукт був абсолютно класний і оздоровлював моїх Замовниць, я отримував від більшості схвальні відгуки та підтримку. Та з часом я зрозумів, що варто розширятися у корисності. Переді мною стояло два шляхи: діти і літні люди. Як батько я розумів, що діти – наше майбутнє і бачив багато ініціатив по їх підтримці. Але як син, я бачив іншу сторону: про літніх людей забувають, вони не приносять стільки позитивних емоцій, як діти, суспільство на них «забило». Тож я вирішив співпрацювати з будинками для літніх людей і таким першим став Будинок ветеранів сцени у Пущі Водиці. Там проживає 25 колишніх акторів чи людей, які мали відношення до цирку, театру чи кіно. Другим таким будинком став Коломийський геріатричний пансіонат, де проживає 120 людей.

Суть соціального проекту надзвичайно проста: на кожну придбану упаковку Льон-Мюслі я передаю безкоштовно в будинки одну упаковку основи для каші. На днях до речі був в Пущі Водиці, привіз нову партію і робив виступ перед ветеранами на тему тривалості життя і харчової безпеки. Там було стільки питань!!! Є багато планів по зміні харчування цих людей, поживемо – побачимо!

І ще один момент, по факту моїми Замовниками є успішні молоді люди чи люди середнього віку і через цей проект по суті я об’єдную кілька поколінь. Мене це дуже мотивує і я кайфую від усвідомлення цього факту!

Що ще цікавого готуєш? В продуктовій лінійці в березні має з’явитися ще два нових продукти. Це будуть смузі! Але про них розповім трохи згодом) Активно виступаю для колективів зі своєю темою «Тривалість життя працездатних українців». Це теж місія! Розповідати людям про фактори тривалості життя, вони прості і щоденні, але ми про них забуваємо чи закриваємо на них очі. В результаті маємо 2-ге місце у світі по смертності і це жахливо. А харчування – це лише один із факторів, найбільш близький кожному і з ним ми «працюємо» тричі на день))) Тож, якщо мами хочуть, то для колективів їх чоловіків я із задоволенням проведу такий виступ і розширимо місію здоров’я не лише на сім’ю, але і на своє оточення. Адже по великому рахунку, як кажуть психологи, ми – це середнє арифметичне своїх 5 найближчих друзів чи людей, з якими найбільше проводимо свій час. Ви ж хочете, щоб серед Ваших друзів були люди, які зацікавлені здоров’ям і з меншою кількістю «хворобливих» звичок? Я можу бути інструментом, який як мінімум зверне увагу на питання здоров’я і тривалості життя. Тож запрошуйте на виступ! А детальніше про продукцію на сайті www.kashafun.com

БРОНЮВАННЯ МІСЦЯ

ZELENKA NEWSLETTER

Введіть ваш email та отримуйте наші новини