Яку школу обрати?

 Категорія: Блог

Питання «Яку школу вибрати?» стає все більш актуальним з приходом весни. Адже, по суті, з ним потрібно визначитися вже до початку літа і з чистою совістю чекати 1-го вересня.

Та коли батьки починають занурюватися в тему – у багатьох голова йде обертом. – Державні й приватні школи.
Вальфдорскі, демократичні, за системою Монтессорі і ще маса альтернатив.
Далеко не всі ці маршрути нам знайомі.

Раніше шлях був єдиним – зрозумілим і прогнозованим. Зараз багато хто з нас вже усвідомлює, що світ змінюється дуже швидко, а традиційна система навчання не завжди здатна тримати темп і давати дітям саме такі знання і навички, які знадобляться їм вже через 10-12 років – після закінчення школи.

Програма Нової Української Школи (НУШ) пропонує певні нововведення. При цьому не вистачає вчителів, які були б готові освоїти нові принципи і підходи. Справа в тому, що більшість з них роками і десятиріччями проходили «загартування» системою. І деякі психологічні установки не так вже й легко «скинути».

До того ж, якщо в класі більше 30 дітей – яким би професійним, сучасним не був вчитель, – про індивідуальний підхід до дитини і фокус уваги на його сильних сторонах, талантах, на жаль, не може йти мови. Простий приклад: якщо урок читання триває 45 хвилин, на перевірку того, як читає кожна дитина, і у чому їй потрібна допомога – вчитель фізично може виділити трохи більше однієї хвилини.

Таким чином, хвиля альтернативної освіти рано чи пізно повинна була дійти і до нашої країни. Можна сказати, що зараз це і відбувається.

Освіта стає більш гнучкою, відмітає архаїчні «хвости», які вже неактуальні навіть у сьогоденні і тим більше не будуть потрібні в майбутньому. Робить акцент не на «вирівнювання» всіх під один стандарт, а на особистості кожного.
Увага альтернативних шкіл зміщується саме в цей бік. Відхід від навантаження дитини знаннями на користь розкриття його потенціалу. Акцент – на іншому мисленні, підтримці різниці, індивідуальності, свободі, на альтернативах, на можливостях, персональних інтересах.

Головне завдання школи – створити освітній процес, який буде природним чином залучати і підживлювати пізнавальний інтерес дитини, створювати провокацію зростання.

Тобто альтернативна освіта за своєю природою інноваційна – активно шукає інше, пробує, збирає, експериментує і налаштовує.
Можна сказати, що школа налаштовується на дитину.

Задачі, які закриває і реалізує якісно організована альтернативна школа:
✅ передача дітям академічних знань із застосуванням сучасних форматів та підходів;
✅ постанова та тренування особистих навичок: планування, вибір, прийняття рішеннь, креативність;
✅ створення умов для різновікової коммунікації та розробки стратегії поведінки;
✅ укріплення стосунків та розширення сфери інтересів у родині: проведення сімейних заходів, заохочення батьків до життя і навчання дітей.

Детальніше розібратися, як працює така система можна на прикладі Мірошколи, яку в цьому році відкриває Євген Мірошниченко *.
На презентацію школи можна потрапити 15 березня і зрозуміти для себе:
🔸Як влаштована авторська інноваційна школа: підходи, методики, учбові матеріали, інструменти.
🔸Чи може підійти вашій дитині інноваційна школа?
🔸Чого очікувати і що вимагати від прогресивної освіти?
🔸Як вибудовувати навичку самонавчання і навіщо?
🔸Які предмети, заняття, області знань найбільше підходять дитині?
🔸Хто такий тьютор, і скільки дітей може максимально бути в групі, за яку відповідає один дорослий?
🔸Чому має сенс робити класи з дітей різного віку?
Та обговорити інші тематичні питання.

Захід рекомендований для відвідування батькам майбутніх першокласників, а також фахівцям, що працюють з дітьми.

Презентацію Мірошколи проводить Євген Мірошниченко:

◦ Президент Асоціації практичних психологів
◦ Експерт-практик в сфері альтернативної освіти
◦ Освітній адвокат
◦ Автор практичних тренінгів для вчителів та тьюторів різних шкіл Києва: КМДШ, Dec Life School, Britanica School
◦ StartUp-координатор у DEC Life School, Українському аграрному ліцеї, Українській дитячій академії
◦ Засновник інноваційного освітнього простору «Мірошкола»

◦ Керівник освітнього холдингу «MUstudy»
◦ Автор освітніх програм і путівника по методикам навчання – книги «Дивись і вчись».

🏷️Дата презентації: 15 березня 2020 р.
🏷️Адреса: метро Васильківська, вул. Васильківська 23а, I live Centre
🏷️Для бронювання участі заповнюйте форму: https://forms.gle/eCNqSLVbR1BVbrk6A (https://forms.gle/eCNqSLVbR1BVbrk6A?fbclid=IwAR3aUpXKXMuMzbj7FTKFrXb5VnEXPyptTkf9dqsCrGGO-FRDAxKtgYhMbqc)
або пишіть/дзвоніть на номер: +38 (063) 445-45-88 (Мірошкола) або +38 (097) 572-32-59 (директор)
🏷️ Також запрошуємо на індивідуальні зустрічі для батьків та дітей з Євгеном Мірошниченко тих, хто хоче навчатися в Мірошколі. Заповнюйте форму на сайті: https://www.miroschool.com/

БРОНЮВАННЯ МІСЦЯ

ZELENKA NEWSLETTER

Введіть ваш email та отримуйте наші новини