Мірошкола – іноваційний освітній простір
Мірошкола – це іноваційний освітній простір, метою якого є розкриття та реалізація потенціалу дитини. Навчання відбувається за індивідуальною програмою, що базується на сучасних підходах та інноваціях.
Ми поважаємо природні завдатки та інтереси дітей, розвиваємо їхні здібності, допомагаємо ставати самостійною і творчою особистістю, бути автором свого життя.
Назва, рiк заснування: Мірошкола, 2020.
Розташування: р-н Голосіївський, м. Васіильківська
Вартiсть (1 міс.): повний день (без харчування) 17 000 грн. Є можливість неповного дня.
Лiцензiя: отримуємо свою.
Кiлькiсть класiв та дiтей: 1-3 клас. Загалом у школі плануємо до 50 учнів, на перший рік набираємо до 30 чоловік.
Мета школи: ми великі прихильники НУШ, але питання в реалізації цих ідей. Тому ставимо собі задачу знайти моделі реалізації намірів та задумів НУШ.
Основнi принципи навчання: один із принципів, що використовуємо, – принцип перевернутого класу, коли дитина частину часу вивчає матеріал самостійно, а вже потім у груповій діяльності відбувається аудіювання, дискусія, обговорення.
Режим дня: уроків не буде. Будуть освітні блоки, модулі, протягом яких дитина може змінити напрямок своєї діяльності: в одному приміщенні буде знаходитись декілька локацій – наприклад, математична, з української мови і дослідницька – і дитина обирає, що їй зараз цікавіше. Також не виключена можливість ігрової діяльності 🙂
Мотивацiя у навчаннi: дитина, особливо в молодшому шкільному віці, потребує схвалення. Тому у кожного учня є свій монітор, на якому з’являються певні відмітки, наліпки, які відображають його динаміку та досягнення.
Наявнiсть та роль тьютора: це представник мами у новому освітньому просторі. Це людина, яка бачить потреби дитини, швидко відгукується на них, створює безпеку та комфорт для дитини. А також створює контакт з дитиною.
Гаджети: повинні бути обов’язково, адже зараз це частина нашого життя. І якщо ми не вчимо дитину, як використовувати їх в реальному житті, як застосовувати їх не лише для гри, а й для освіти, то її ніхто цьому й не навчить. Гаджети дозволяють перевести частину навчального процесу на самостійне оволодіння матеріалом. Вони дозволяють створити певні тренажери – рахування, множення тощо. А також контролювати самоосвітній процес, швидкість просування та ті ускладнення, які виникають у дитини.
Взаємодія школа-дитина-батьки: в нашій авторській школі, де дитина є автором свого освітнього процесу, батьки є її співавторами. На зустрічі перед навчальним роком кожна родина проектує образ майбутнього
випускника-дитини: які якості, які компетенції у нього мають бути, а також що має з’явитися в характері.
Кому підходить ваша школа: якщо батьки налаштовані, щоб дитина вчилась-вчилась-вчилась усім предметам, не зважаючи на її зацікавленості, то навряд ми підходимо один одному 🙂 Скоріш за все їм потрібна традиційна школа, націлена на програму та великий обсяг знань.
Ідеальний перший вчитель: уявіть ситуацію, коли дитина може вибирати першу вчительку. В нашій школі ми надаємо таку можливість. Ми націлені оточити дитину багатьма різними дорослими, щоб вона сама обирала, хто їй ближче, за ким вона буде слідувати.
Особливостi школи: ця школа не матиме звичних класів, розкладу. У кожної дитини є свій освітній маршрут, і він ним рухається, у своєму темпі.
З нетерпінням чекаємо відкриття!
А поки всім, хто не зміг долучитися до ефіру, бажаємо приємного переляду відеозапису: https://youtu.be/3ochiOsidGY.
Усі питання, які виникли, можете задавати тут: https://t.me/zelenkaidedoshkolu
Детальніше про школу можна дізнатися на сайті https://www.miroschool.com/
#прямийефірзішколи #kidseducation #zelenka #zelenkafamilyspace