Smart Up: здоровий баланс розумового, фізичного та емоційного розвитку

 Категорія: #зеленкайдедошколи, Блог

Якщо змалечку дитину не навчити самостійності, не привити любов до навчання, повагу до себе та оточуючих, то вона виростає у дорослого, що не вміє організовувати своє життя, будувати стосунки, досягати цілі.

Щиро вірю, що при підтримці батьків та якісному педагогічному супроводі, зростуть здорові, щасливі діти – наша гордість та майбутнє.”

 

Ідея відкрити свою школу: як психолог я працювала в HR та коучем, і я завжди розуміла, як багато проблем дорослим людям доводиться вирішувати, коли їх можна було вирішити ще в школі: ефективний тайм-менеджмент та планування, налагодження відносин, що таке конфлікти і як їх вирішувати, як ставити цілі тощо. І пройшовши навчання зі старшою дочкою, мені не хотілося проходити все це зі своїм підростаючим сином. 

 

Назва, рiк заснування: Smart Up заснована в 2018 році.

Розташування: є дві локації – на Оболоні з прив’язкою до станції метро Мінська та в центрі міста Вишневе.

Вартiсть (1 міс.): Київ – 10 000 грн., Вишневе – 7 800 грн. Це включає в себе повний день (до 10 годин), всі проекти, екскурсії, навчання, святкування тощо. Не включено харчування (можливе своє або кейтерінг). 

Лiцензiя: відсутня, атестуємось в Афінах.

Кiлькiсть класiв та дiтей: зараз є 0-2 класи, по 8 дітей. З кожним роком наша школа – разом з учнями – зростає ще на один клас

Набір на вересень 2020: на вересень набираємо 0-3 класи. Також у Вишневому є група дитячого садку, у Києві також плануємо відкривати таку групу для діток до 5 років.

Чи  є відбір у вашу школу: на нашу думку, не дитина має готуватися до школи, а школа – до дітей 🙂 Важливо, щоб батькам підходили наші цінності, принципи роботи 

Основнi цінності та принципи навчання: найголовніша цінність, якою ми керуємось, це ефективність. Ми досить ефективно організовуємо навчальний процес – та всі інші процеси у школі. Це дає можливість зробити мінімальну ціна навчання. Також постійно розповідаємо і дітям, що таке ефективність, що таке баланс “результат-ресурс”. У нас максимально ефективно організований простір. Дружність: ми з дітьми і вони з нами на “ти”, у нас можна ділитися будь-якими емоціями, можна  обійматися. Зручність – цей принцип більше для батьків: відразу сформована ціна на все, без доплат на “щось”; графік роботи з 8:00 до 19:00; нема домашніх завдань, костюмів та поробок “на завтра”, а також вайбер чатів (бінго! 🙂 ). І гнучкість: у нас постійно змінюються процеси і кожне “а давайте!” завершується втіленням цього “давайте”; ми швидко приймаємо рішення й у нас відсутня внутрішня бюрократія.

Режим навчання: є класно-урочна система, але відсутні часові критерії та дзвоники – урок закінчується для кожного класу тоді, коли це потрібно вчителю та учням. Що стосується академічного навчання, ми притримуємось програми НУШ 2 і всі необхідні знання діти отримують, хоч і альтернативними способами чи не у стандартному порядку.

Проектна діяльність: є деякі уроки, які повністю їй присвячені і проходять у цьому форматі. Наприклад, Travel Club, де вивчаємо різні країни і кожній присвячено проект тривалістю в тиждень. Є більш короткі проекти, які тривають один урок. І формат найдовшого проекту  – це театр. Кожні три місяці ми ставимо виставу.

Еко виховання: ми не маємо спеціального уроку, але цим пронизана вся атмосфера. Ми пояснюємо, чому необхідно батарейки збирати окремо, чому для “просто помалювати” беремо чорновик, а не чистий аркуш. Локація у Вишневому має свій сортувальний центр, куди діти тягнуть усе сміття з дому (і батьки дуже цим задоволені).

Наявнiсть та роль тьютора: окремо такої людини немає. Цю роль виконує вчитель, він же – куратор класу, який знає потреби кожного учня (адже класи маленькі), та друг дитини, який на перерві може поспілкуватися та роздивитися новий набір фантиків у дитини. 

Що для вас “альтернативна школа”: на нашу думку, основними ознаками альтернативної школи є альтернативні методи навчання, альтернативні способи організації дітей та наявність іншої школи в якості атестаційної школи.

Трикутник “Школа-дитина-батьки”: ми свідомо мінімізуємо включення батьків у процес і звільняємо їх від цього. Якщо батьки бажають долучатися, то, звичайно, вони це роблять. у нас нема батьківських зборів – зустрічаємося лише на початку навчального року для обговорення якихось нюансів, а далі спілкуємося з батьками особисто при потребі. Є закрита група у фейсбуці, де можна переглянути події дня; є камери спостереження, до яких можна підключитися

Ваш iдеальний вчитель: маю сказати як HR, що вчитель – це найтяжча категорія для підбору. Усі наші вчителі мають педагогічну освіту, хоч це і не є основним критерієм.

 

Також трохи поговорили про інклюзивне навчання (спойлер – так, воно є), про святкування та організацію канікул, а також про плани щодо дистанційного навчання.
Вмикайте та насолоджуйтесь діалогом: https://youtu.be/WLo_cPJ4EYA. А ми чекаємо завершення карантину, щоб приїхати та познайомитись особисто, адже Smart Up кльові та по-сімейному затишні.

 

З радістю відповімо на ваші питання у чаті:https://t.me/zelenkaidedoshkolu

 

 #прямийефірзішколи #kidseducation #zelenka #zelenkafamilyspace

БРОНЮВАННЯ МІСЦЯ

ZELENKA NEWSLETTER

Введіть ваш email та отримуйте наші новини