Дитяча клініка Френдлік – місце, де працюють справжні Друзі Здоров’я!
Поговоримо про психічне та фізичне здоров’я першачків? З якими проблемами вони можуть стикатися і якою може бути профілактика “шкільних” захворювань? Запитаємо про це у Клініки Френдлік – педіатра Анни Липової та невролога Ольги Тишковець.
Імунна система від народження є сильною та здоровою (виключення у вигляді певних захворювань трапляються вкрай рідко). Її ніяким чином не можна покращити імуномодуляторами, імуностимуляторами, БАДами, вітамінами тощо. Можно лише не заважати та не руйнувати її, ведучи здоровий спосіб життя 🙂
До здорового способу життя можна віднести гарний настрій, вміння справлятися зі своїми стресами та ефективно комунікувати із зовнішнім світом, залишаючись радісним та задоволеним життям. Й обов’язково важливо навчити дитину правильно мити свої руки
Здоровий сон має вирішальне значення для фізичного, когнітивного та емоційного здоров’я дитини. Важливими умовами є кількість годин, рекомендована для кожного віку, та врахування власного біоритму дитини. Ідеально, коли дитина просипається самостійно, а не за будильником.
Можна спробувати допомогти дитині прокидатися більш легко та в гарному настрої за допомогою бодрої неголосної музики вкупі з наростаючим світлом, ранкової зарядки, вкладання на півгодини раніше у похмуру погоду чи зимовий період.
Здоров’я – це достатня фізична активність. Своїм власним прикладом привчайте дитину бути фізично активною мінімум годину на день, ходіть разом на прогулянки, спортивні та ігрові майданчики. Заохочуйте їх грати у м’яч, кататися на велосипедах, самокатах тощо, а також їхню зацікавленість будь-яким видом спорту чи спортивною активністю. І не забувайте про засоби безпеки!
Харчування дітей має бути здоровим та збалансованим. Важливо достатнє пиття води!
Важливо підготувати самостійність дошколяти. Адже у школі вимоги до дитини будуть лише збільшуватися, і не підготовлена дитина буде у більшості випадків емоційно виснажуватись і конфліктувати.
Якщо дитина не ходила до дитячого садочку, звичайно ж, можуть виникнути певні адаптаційні труднощі. Наприклад, дитина банально не знає як сходити самостійно до загального туалету, на фоні цього може виникати тривожність, причину якої часто батьки не можуть зрозуміти.
Одним із “дзвіночків”, що щось в адаптації пішло не так, є скарги дитини на головний біль. Найчастіше це біль напруженого типу: двосторонній, тупий, носить давлячий характер. Частою причиною є емоційна чутливість дитини до проблем в школі, інтонації вчителя чи неможливості знайти собі нових друзів у школі. До головного болю призводять психоемоційні стреси, несвоєчасний прийом їжі, насичений ритм дня
А ще трохи поговорили про гаджети, адже їх використання теж має бути екологічним, про ознаки готовності до школи та вимоги, які висуваються до дошкільнят педагогами, про графік дня та завантаженість, про інші “дзвіночки”, коли слід звернутися до невролога.
Дивіться повну версію ефіру на нашому ютуб каналі: https://youtu.be/I9RhPI65O1o
А от питання задавайте в телеграм чаті: https://t.me/zelenkaidedoshkolu
І звичайно ж запрошуємо до дружньої Клініки Френдлік! До речі, у них є пакети послуг, серед яких – “Ідемо до школи”
https://friendlic.clinic/?fbclid=IwAR0wEIDPSQ3suoOTO2sbuJ4Ogj__VsU_1xirwPh3_DrREWPIOFStaMn2zqc
Познайомитися з іншими школами проекту #зеленкайдедошколи можна також на нашому сайті в розділі Новини: http://www.zelenka.kiev.ua/news/
#зеленкайдедошколи #прямийефірзішколи #kidseducation #zelenka #zelenkafamilyspace